Velkommen til nye Torotastic!

Over et år er gått siden jeg sist publiserte på Torotastic! Da jeg sist slapp var jeg ikke student lengre, men drev å jobbet inn penger for å kunne dra på utveksling til Hawaii. Nå er jeg tilbake i Norge, men denne gang har jeg mer eller mindre lagt musikken på hylla og  blitt kommunikasjonsstudent i Kristiansand. Det trives jeg veldig godt med! Det er veldig morsomt å se at denne bloggen har levd et lite liv for seg selv via diverse søkemotorer mens jeg har vært opptatt med annet. Det viser vel bare at det er etterspørsel rundt det jeg har skrevet om her inne. Derfor er jeg nå tilbake, og det i en litt revidert utgave. Håper du ønsker å følge meg denne gangen også. 🙂

Legg igjen en kommentar

