Oppdatering: Urtehagen

I april postet jeg et innlegg der jeg skrev om min nyplantede mini kjøkkenhage, og lovet dere en oppdatering på prosjektet. Urtene var nemlig kjøpt på en helt vanlig dagligvarebutikk, og jeg var veldig usikker på om disse kom til å overleve på balkongen min i Oslo. Jeg kan gledelig fortelle at hver eneste urteplante har overlevd både tre uker alene uten vanning på balkongen da jeg var på ferie, og flytting til Drammen, hvor jeg nå bor. Plantene er blitt store og fine, og det virker som om de tåler veldig mye. Så da vet dere at det går helt fint å kjøpe urter på nærbutikken og plante dem ute!

IMG_4242 IMG_4243 IMG_4244Slik så urtene ut da jeg plantet dem i april.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Legg igjen en kommentar

