Crispy Fullkornstorsk med Pasta og Sitronsaus


I dag falt middagsvalget på den crispy findustorsken vi har hatt i fryseren i en evighet. Jeg har lenge hatt skikkelig motforestillinger mot å spise denne fisken (bare fordi jeg ikke har hatt særlig lyst på den), så det måtte noe nytt og spennende til for å få i meg denne torsken. Da jeg så Trines Matblogg sin oppskrift på Pasta Al Limone, tenkte jeg at dette kunne være et godt og friskt tilbehør – og gjett om det var godt!

Jeg har ikke fulgt oppskriften til punkt og prikke. Jeg brukte for eksempel verken persille eller parmesan i sausen, men strødde litt finhakket vårløk over da retten var ferdig. Anbefales!

Legg igjen en kommentar

