Kylling- og karrisalat til brødskiva


Åh, dere vet den gule påleggsalaten med kylling som man kjøper på butikken? Jeg synes den smaker så godt! Lite visste jeg om at det er superenkelt å lage det hjemme selv. Helt uten unødvendige tilsetningsstoffer! Linda Stuhaug var den som serverte meg oppskriften på bloggen hennes, og da vi hadde noe kylling igjen som rester fra middagen, var det ikke tvil om hva jeg skulle gjøre med dem. Jeg har laget to porsjoner av denne salaten siden jeg fant oppskriften, og den har gått ned på høykant begge gangene her hos oss. Oppskriften finner du her.

Legg igjen en kommentar

