Latest obsession: Peanøttsmør

  
Jeg har aldri sett på meg selv som særlig kresen i matveien, men jeg husker at de andre barna så rart på meg da jeg verken ville ha prim, nugatti eller peanøttsmør på brødskiva i matpausen i barnehagen. Kun norvegia var godt nok for denne jenta her! Selv om jeg den dag i dag fortsatt ikke putter de tre påleggene nevnt over på brødskiva, har jeg denne uka falt pladask for peanøttsmør – men det som dipp! 

  
Peanøttsmør med bringebær er foreløpig favoritten, men grønt eple er absolutt en god nummer to. 

Legg igjen en kommentar

