Apartment Snapshots

Det er veldig sjeldent at jeg kjeder meg, men i dag er altså en sånn dag. Jeg har fri fra jobb hele to lørdager på rad, og sliter rett og slett litt med å finne på hva jeg skal gjøre med livet mitt i regnværet. Har allerede både vaska leiliheten, trent, lagd en pai, sjekka alle sosiale medier, ledd av han som løper i treet under tremila og grubla litt over hvilken farge denne kjolen alle snakker om er. Har også tatt noen bilder av leiligheten vår, som jeg tenkte dere kunne få se.







Nå skal jeg lese en bok eller løse et kryssord.

Et lignende innlegg fra oktober finnes her.

2 thoughts on “Apartment Snapshots

Legg igjen en kommentar

