What’s for dinner?

IMG_0894

Søndagen går ofte med til å ligge ekstra lenge i senga, lese en god bok og planlegge uken som kommer. Jeg har tidligere vært inne på hvor viktig det er å planlegge, og kanskje spesielt når det kommer til middager, for å spare penger. Søskenbarnet mitt, Mari, har nettopp startet et konsept kalt «Ryddeguru», hvor hun hjelper mennesker til å bli bedre på å organisere og å komme i orden. Hun har også en egen nettbutikk, hvor hun selger utskriftsbare planleggere og blanketter. Middagsplanleggeren er mitt favorittprodukt sålangt, og den hjelper meg virkelig til å få orden på ukens middager; hva vi skal ha, hva jeg trenger, hva jeg har i fryseren og nyttige blanketter. Planleggeren inneholder utrolig nyttige ting, som:

  • Forside (bruk denne, eller lag din egen)
  • Middagsplanlegger uke
  • Middagsplanlegger uke, med handleliste
  • Middagsplanlegger måned
  • Handleliste med kategorier
  • Handleliste uten kategorier (fyll inn dine egne)
  • Nye oppskrifter
  • Favoritt oppskrifter
  • Hva har jeg i fryseren? 2 versjoner, en med og en uten kategorier.
  • Hva har jeg i kjøleskapet? 2 versjoner, en med og en uten kategorier.
  • Hva har jeg i skuffer og skap? 2 versjoner, en med og en uten kategorier.
  • Liker ikke og allergier
  • Ønskeliste til kjøkkenet
  • Krydder – jukselapp
  • Kokkens jukselapp
  • Hvor lenge kan det fryses?

Denne planleggeren er gull verdt, koster bare 49 kr og for den prisen kan du printe ut så mange kopier du trenger av hver side. Jeg har ikke fått printet ut min enda, men jeg har den som et dokument på iPaden min, og det fungerer også veldig godt. Anbefales på det sterkeste!

Konseptet kan du lese mer om her, og planleggeren finner du her.

IMG_0896IMG_0893

IMG_0895

Legg igjen en kommentar

