Ting å gjøre på nyåret

IMG_0878

Denne første, hele uka av 2015 har gått med til å komme litt i orden etter juleferien, og bli klar for et nytt år. Jeg har bestilt meg en ny planlegger og kjøpt meg nytt skrivebord og stol. Jeg har også organsiert diverse skuffer og skap her i heimen, og ikke minst tatt bort julepynten. Under har jeg samlet forskjellige tips til hva som kan være nyttig å gjøre nå på nyåret. Men for all del, gjør det resten av året også.

  • Ta bort julepynten (!!).
  • Ta backup av datamaskin, minnebrikker, mobil o.l.
  • Oppdater alt som kan oppdateres.
  • Rydde i nedlastningsmappen og ellers på pc’en.
  • Organisere klesskapet.
  • Kaste og gi bort ting man ikke trenger.
  • Rydde i smartphonen.
  • Legge inn planer for året i kalenderen.
  • Ta en storhandel. Mange gode tilbud ute og går nå.
  • Vask. Det er herlig å starte et nytt år i et rent hjem.
  • Reflekter litt over året som har gått. Noe du bør gjøre mer eller mindre av?

IMG_0877

Legg igjen en kommentar

