Nyttårsforsett 2015

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/995/72899704/files/2014/12/img_1630.jpg
Mange bloggere legger i disse tider ut en årskavalkade om hva som har hendt dem i løpet av 2014. Jeg har blogget i underkant av halvparten av 2014, og ser dermed ikke helt poenget i å gjøre det samme. Jeg har heller egentlig aldri vært av typen som skriver nyttårsforsett, men nå har jeg en del tanker rundt ting jeg ønsker å gjøre, fortsette med og forbedre i 2015. Derfor kommer nå Ines nyttårsforsetter for 2015 på trykk for hele verden, noe som kanskje betyr at jeg faktisk bør gjennomføre punktene også…

Finne treningsglede. Klassikeren, ikke sant. Men jeg er ikke helt der at jeg har tenkt til å bli fitnessdronninga 2015. Målet er simpelten å bli litt sunnere, sterkere, friskere og å ha litt mer energi i hverdagen. Har også satt meg et mål om å trene minst 2 ganger i uka, noe jeg tror er overkommelig.

La godteriet tilhøre helgene. Greit å få klisjeene unnagjort med én gang, er det ikke? Dette er et mål jeg har satt meg utallige ganger, men som jeg håper å kunne klare å holde i 2015.

Bli bedre kjent i Oslo. Jeg fikk meg jobb første uka jeg bodde i Oslo, og hadde aldri noe særlig tid til å leke turist. Det har gjort sitt til at jeg omtrent bare kan veien til skolen, jobb og Karl Johan. Nå er det tid for å bli skikkelig storbyjente.

Skrive en sang. 14 år gamle Ine skrev minst tre sanger i uka, så det føles faktisk litt fælt å ha et mål om å skrive én i løpet av et år. Men sånn har det altså blitt.

Lage flest mulig middager fra bunnen. Her føler jeg at jeg er ganske godt igang allerede!

Dra på sommerferie. I sommer dro jeg ikke på noen ferie, og det er omtrent den tristeste sommeren jeg har hatt noengang. Har derfor planer om å spare opp penger til en tur, om jeg så må reise alene.
Var i New York i høst da, så det er egentlig ikke synd på meg, men det er noe spesielt ved å reise på sommeren.

Lage en kokebok fra Torotastic. Mer om det senere…

Begynne studier ved Universitetet i Oslo. Og fullføre semesteret på Westerdals!

Lese flere bøker. Syns alltid det er så deilig å sluke noen bøker i romjula, og det er noe jeg burde bli flinkere til å gjøre resten av året også.

Stå opp tidligere. Utrolig hva man får ut av dagen, om man står opp tidlig. Merker at det er veldig tungt på den mørke tiden av året!

Være en romantisk og snill kjæreste. Ikke at jeg ikke er det fra før, altså. Eller hva, Mats?

Sende flere brev. Nå som jeg har venner over hele landet, er det koselig å sende noen brev iblandt. Bare si ifra hvis du vil være brevvennen min.

One thought on “Nyttårsforsett 2015

  1. Synne sier:

    Så fine mål for 2015! Jeg er veldig glad i å skrive kort og brev, for det gleder både avsender og mottaker i mye større grad en upersonlige eposter, hihi. Jeg har også lyst til å utforske Oslo i enda større grad (selv om jeg har bodd her i seks år er det fortsatt nye ting å oppdage!) og å lese enda flere bøker. Håper 2015 blir alt du håper på! Riktig godt nytt år!

    Lik

Legg igjen en kommentar

