Julemarked i Spikersuppa

IMG_0444

I dag tok vi turen til julemarkedet i Spikersuppa her i Oslo. Det ble en liten pause fra eksamenslesinga for kjæresten, og en god dose førjulskos for meg, som mer eller mindre har skrevet ferdig hjemmeeksamenen min. Julestemninga har kommet tidlig for min del i år, og jeg har verken klart å holde igjen på julepynten eller pepperkakebakinga, selv om vi enda bare er i november. Bedre med tidlig julestemning, enn ingen tenker jeg!

På markedet finner du alt fra tøfler til ost, og du kan også få i deg både middagsmat og dessert når du først er der. Vi kjøpte med oss brente mandler, donuts og en «snøball» av sjokolade hjem. Så altfor mye godt.

Og det beste av alt; nissen er der!!

IMG_0448 IMG_0446 IMG_0447 IMG_0445

Legg igjen en kommentar

