Pølsemandag

IMG_7300

Jeg kommer fra en familie hvor pølsefredag har vært en tradisjon i flere år. Det betyr at wienerpølser i brød eller lompe står på menyen hver fredag når familien samles rundt bordet. Selv om jeg syns det er veldig koselig, har jeg nok ikke tatt med meg denne tradisjonen, og jeg syns pølser smaker like godt også på en mandag. Spesielt godt er det faktisk med en wienerpølse og potetmos på gardermoen, på en av restaurantene som heter «Franks», så i dag bestemte jeg meg for å lage min egen lille pølsebod hjemme. Det ble hjemmelaget potetstappe, kylling- og kalkunwiener, franske hotdogbrød og løk. Fin oppladning til New York-turen senere i uken!

Legg igjen en kommentar

