New in New York

IMG_3152

Om en uke sitter jeg på et fly til byen som aldri sover. Jeg får nesten ikke sove når jeg tenker på det jeg heller, jeg gleder meg sånn! Vet ikke om jeg gleder meg mest til å føle på New York-atmosfæren, shoppe som en gal eller spise meg stappmett på deilig mat. Jeg har aldri vært i New York før, men jeg elsker storbyer og jeg har jo fått en del inntrykkav byen fra både filmer, tv-serier, bøker, blogger og venner, og det høres veldig bra ut for si det sånn. En egen notatbok har blitt dedikert til denne ukesturen, og jeg har skrevet ned noen ting som jeg ønsker å gjøre og besøke. Likevel lurer jeg på om du har noen New York-tips til meg? Hva som helst!

IMG_3108Bildene er fra en tur til London for noen år siden.

 

2 thoughts on “New in New York

  1. Sara Louise sier:

    Åh du kan glede deg!! NYC var helt annerledes enn jeg har sett på film, men cool.
    Du må spise masse god mat i Soho (Hvis du går av på Canal Street så er det sykt mange fine/kule matsteder) Så må dere dra til Williamsburg i Brooklyn, masse kule vintagebutikker (dra på Beacon’s Closet!!) dra også til Greenwich ❤ og heng i ghettoen i Harlem og i Brooklyn (Nostrand Av <3) ja, godt tur hvertfall

    Lik

Legg igjen en kommentar

