Følg Meg

torotasticfølgmeg

Jeg tenkte jeg skulle vise dere hvilke andre steder det går ann å følge meg, enn på bloggen. Torotastic er jo skrevet rundt maten jeg lager, men jeg driver også med en del mer enn å lage mat! Så hvis du er interessert i å sjekke det ut, kan du trykke på linkene nedenfor.

Bloglovin – Hvis du ønsker å ha alle bloggene du leser samlet på et sted, så du slipper å gå innom alle.

Instagram – Her legger jeg ut bilder av det meste, også mat! Går mye i blomster, mat, katter og litt selfies da. @inerose

Twitter – Her føler jeg meg litt morsom i blant, twitrer til c-kjendiser og klager litt. @curlysurely

Pinterest – Det er her jeg henter det meste av inspirasjon når det kommer til mat, klær og DIY-prosjekter.

Facebook – Her finnes det ingen side for bloggen enda, men du kan gjerne følge artistsiden min!

Håper du ønsker å følge meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

