Ting jeg har lagt merke til etter at jeg flyttet hjemmefra

IMG_1729

  • Mamma har et helt sykt fullt kjøleskap. Nesten som en butikk, jo!
  • Hybelkaninene kommer oftere enn man tror.
  • Matvarer er dyrt, men det går helt fint å ha et matbudsjett på 2000kr for to personer i måneden.
  • NRK-lisensen er kjip å betale.
  • Jeg kunne aldri levd alene, da jeg ikke når opp til øverste hylle i kjøkkenskapene våre og jeg er altfor lat til å hente en stol hver gang jeg skal ha noe. Jeg klarer heller ikke å bære tunge handleposer hjem..
  • Ting blir ikke automatisk rydda bort etter at jeg har laga mat eller spist. Hm, rart.
  • Kjæresten min er faktisk en gamer, noe jeg ikke var helt klar over før vi flytta sammen.
  • Det er hår overalt og man må faktisk ta opp håret i sluken selv.
  • Hendene mine lukter konstant hvitløk etter all matlaginga mi.
  • Planlegging er gull.
  • Det fungerer egentlig superbra for meg og Mats å bo sammen, selv om vi på noen områder er forskellige. Tror han føler det samme, heh 🙂
  • Følelsen av å ha en ren leilighet er helt konge.
  • Strøm koster faktisk penger.
  • Skjeggstubber er visst noe som er helt normalt å ha på baderomssjenken.
  • Det er faktisk litt viktig for meg hva tøymykneren lukter. Også er det lurt å bruke den da, Mats. ❤
  • Skulle gjerne hatt en katt.
2 thoughts on “Ting jeg har lagt merke til etter at jeg flyttet hjemmefra

Legg igjen en kommentar

