Bursdagsfeiring nr 1

IMG_6907

På onsdag fyller jeg 19 år og selv om det ikke er veldig spesielt å bli akkurat 19 (om man sammenligner med 18 og 20), så må det jo feires! I dag sto det første familieselskapet for tur med familien her på Østlandet. Til selskapet hadde jeg laget cupcakes (denne oppskriften) med sjokolade og sitron glasur, og en sjokoladekake. Toro hjalp meg med sjokoladekaka i form av deres langpannemix, men som dere ser valgte jeg å lage en toetasjes, rund kake. Den ble god, og jeg syns også at den ble ganske fin. Fornøyd med den!

Koste meg skikkelig!

IMG_6909

2 thoughts on “Bursdagsfeiring nr 1

Legg igjen en kommentar

