Sorted Food

IMG_6743

Jeg blir inspirert av ganske mye når det kommer til å lage mat: instagram, en samtale med venner, kokebøker, tips i matbutikken, et magasin… Listen er lang. I dag vil jeg vise dere en app og noen flinke gutter, som hvert fall inspirerer meg veldig til å lage et godt måltid.

Appen heter Sorted Food og har blitt laget av noen gutter, som også har en youtubekanal med samme navn. I appen kan man lage sin egen profil, hvor man kan legge ut oppskrifter, bilder og følge andre personer. Det hele minner egentlig ganske om instagram og er perfekt for foodies som meg! Man finner Sorted Food sine egne oppskrifter og av oppskrifter laget av andre personer fra hele verden. Anbefaler virkelig å ta seg en tur innom appen, www.sortedfood.com eller youtubekanalen deres.

Jeg var ganske tidlig ute med å lage en profil på appen, noe som resulterte i at en av Sorted Food-gutta faktisk kommenterte den ene oppskriften min. Det var stas!

Legg igjen en kommentar

