Grønnsaker til gunstig pris

IMG_6700Grønnsaker har alltid vært en stor del av kostholdet mitt og er stort sett også en del av middagen min; enten i form av salat, varmt tilbehør eller som en del av retten. Som jeg har nevnt før er jeg alltid på jakt etter det mest økonomivennlige alternativet når jeg handler, og på grønnsaksfronten er det intet unntak. Nå tror jeg imidlertid at jeg har funnet svaret akkurat når det gjelder grønnsaker – kjøp de på innvandrersjappa (Studentkokeboka bruker dette ordet, så da kan vel jeg også. Litt på grensa.), ikke i kjedebutikkene! De grønnsakene du ser på bildet koster max 30 kr til sammen, noe jeg syns er helt fantastisk. Her i Oslo lønner det seg å dra på Grønland for å handle frukt og grønnsaker, men jeg er sikker på at det finnes lignende steder nær deg også. 

 

Legg igjen en kommentar

