Mattilbud

IMG_6645Mobilen og iPaden min inneholder mange apper som jeg pent innrømmer at jeg er ganske avhengig av, noen litt mer nyttige enn andre. I dag vil jeg fortelle om en app, som hvert fall gjør min hverdag lettere når det kommer til økonomi og planlegging; Mattilbud. Appen består av tilbudsavisene som Norges daglivarebutikker gir ut hver uke. De fleste tilbudene legges ut søndag eller mandag og oppdateres ettersom tilbudene endres. Mattilbudsappen gjør også at man sparer masse papir og slipper å få postkassen full av reklame. Jeg synes denne appen er genial, enkel å bruke og den gjør middagsplanleggingen min mye lettere. Kan trygt si at jeg har spart masse penger på grunn av Mattilbud. Gull verdt for en student! 

Les mer og last ned appen her:  http://www.mattilbud.com/ 

 

 

Legg igjen en kommentar

