Ine Rossebø av Ine Rossebø

IMG_2511

Jeg fikk en forespørsel om jeg ikke kunne skrive et faktainnlegg om meg selv, og selvsagt kan jeg det! So here it goes: 

  • Født 08.10.95, forøvrig 6 uker for tidlig. Velger å tro at det er derfor jeg bare har blitt tildelt 158 cm (okei, det er bare 157,5 men han fyren som målte meg på politistasjonen gav meg en halv cm til for å være grei). 
  • Er fra Haugesund, men har nå bodd snart hele 3 uker i storbyen Oslo. Digger det!
  • Har vært husets kokk siden jeg var 12 år, da jeg ringte mamma og pappa på jobb for å spørre om jeg kunne lage middag av suppeposer! Først mamma, og om hun svarte nei ringte jeg selvfølgelig pappa for å prøve lykken der.
  • Elsker å planlegge, MEN jeg roter også veldig mye. 
  • Syns bukser er teit. Skjørt og kjoler er tingen! Ble svartelista for det da jeg gikk i 1. klasse på vgs. Folk.
  • Så økonomisk bevisst at det nesten svir.
  • Hører litt til facten over her, men jeg er en tilbudsfreak. 
  • My favourite colour is sparkle! Har en glittergitar. Bare sier det. 
  • Har alltid mobilen min på lydløs. Så beklager hvis du ikke får tak i meg sånn med én gang, men jeg har også da den uvanen at jeg sjekker mobilen litt for ofte. 
  • Har egentlig ganske bra teknisk innsikt. 
  • Elsker gratis ting og Ebay. Ebay er jo nesten gratis. Oh Ebay.. 
  • Har alltid vært lidenskapelig opptatt av musikk og låtskriving. Har gått i korps, på kulturskolen, musikklinje på vgs og har nå tatt fatt på populærmusikkstudiet ved Westerdals Oslo ACT (tidligere NISS). Besøk gjerne artistsiden min på facebook her!
  • ELSKER å ha friske blomster i hus. 
  • Begynner nesten å grine når jeg ser en peon. De er så fine! 
  • Veldig glad i å reise. Har reist ganske langt noen ganger; Vietnam, Kenya, USA, Kambodsja. Det var gøy. 
  • Har krøllete hår! 
  • Var verdens største Taylor Swift fan da jeg var 15. Har gitt seg litt nå, men blir nok aldri helt kvitt det. #swiftie4life
  • Mine guilty pleasures er TLC og glam metal; Def Leppard og Bon Jovi!
  • Cat person! Skulle gjerne hatt katten min med til Oslo. Savner den så fælt. 
  • Følg meg gjerne på instagram (@inerose) og twitter (@curlysurely) om du vil vite mer! 🙂 Og nevner bare den facebooksiden én gang til, jeg. 
Legg igjen en kommentar

