Tortillapizza

IMG_6584Av og til når jeg har lyst på noe ekstra godt til kvelds (eller frokost for den saks skyld), så lager jeg meg tortillapizza av det jeg har i kjøleskapet. I de fleste tilfellene er tortillaene rester fra helgens taco, som bare lengter etter å bli brukt opp. Ellers bare bruker jeg det jeg finner, som virker godt å ha på pizza! Pizzaen på bildet består av:

  • Tortilla
  • Tomatpuré tilsatt oregano og basilikum
  • Norveiga
  • Fetaost
  • Paprika
  • Løk
  • Tomat
  • Familieskinke

Stekes på ca 200 grader til osten er smeltet, og tortillaen ikke har blitt altfor brun. 

3 thoughts on “Tortillapizza

  1. Tilbaketråkk: Pitapizza | torotastic

Legg igjen en kommentar

