Enkel sjokoladedessert

IMG_6557

Her om dagen fant jeg hele 10 bokser med philadelphia sjokoladepålegg på kiwi, som gikk ut på dato! Og uten å egentlig tenke meg om drasset jeg med meg hele gjengen hjem. For det første så er vi bare to stykker som bor her, for det andre så gikk jo pålegget snart ut på dato, og for det tredje så liker jeg egentlig ikke sjokoladepålegg på brød! Så da måtte jeg finne på noe lurt. 

Det hele resulterte i en veldig god dessert med kun 3 ingredienser! 

Ingredienser:

  • 3 pakker philadelphia med melkesjokolade
  • 1 pakke kremfløte
  • 1 pakke oreo eller ballerina kakao

Fremgangsmåte:

  1. Stivpisk kremfløte
  2. Tilsett philadelphia og legg alt i en skål
  3. Knus kjeksen og ha på toppen

Jeg vil si at denne desserten er en fin blanding mellom ostekake og sjokolademousse. Magisk! 

Legg igjen en kommentar

