About

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg heter Ine Rossebø og jeg er en snart 19 år gammel sangfugl, som også elsker å lage mat. I slutten av august starter jeg mine studier på Westerdals Høyskole i Oslo, hvor jeg skal ta en bachelorgrad i populærmusikk. Som student har man som regel et lavt matbudsjett, og man får seg ofte en god venn i frossenpizza og suppeposer. Lettvinte løsninger er jeg en stor fan av, men jeg ønsker også å spise god, næringsrik mat under min studietid. Og du, hvor digg er det ikke å kunne si at man har laget maten helt fra bunn av?

Så jeg er altså her for å dele tips, triks, erfaringer og oppskrifter som jeg støter på i matveien under min tid som student. Jeg er langt ifra noen masterchef, men det tror jeg heller ikke at man trenger å være for å kunne lage en vellykket, næringsrik og billig middag.

Håper du ønsker å følge meg!

Legg igjen en kommentar

